Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.
Bøgehaven
Fælledvej 18
7171 Uldum
7675 8002 / 5080 3888
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Da Bøgehaven er en selvejende daginstitution er vi ikke er en del af den kommunale pladsanvisning. Du har derfor mulighed for at skrive dit barn op på mail til: leder@bogehaven.dk
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dorthe Kvist, Leder af Bøgehaven på
tlf.: 5080 3888 el. på mail: leder@bogehaven.dk
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Fredag d. 10.5.24 - dagen efter Kr. Himmelfartsdag
Onsdag den 5.6.24 - Grundlovsdag
Uge 29 og 30
Vi har lukket mellem jul og nytår. Lukket d. 24/12 - 2024 til 1/1 - 2025.
I ferieperioder vil der være tilbud om pasning, hvis der er behov for dette. (Der skal dog være minimum 5 børn tilmeldt, for at muligheden opretholdes. Der vil være en merpris på 100 kr. pr. dag).
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
2885,- kr. for en fuldtids børnehaveplads + 65,- kr. til frugtordning.
4001,- kr. for en fuldtids vuggestueplads + 80,- kr. til frugtordning.
Søskendetilskud (rabatten beregnes hvert år ud fra kommunens takst til private institutioner og ændrer sig dermed fra år til år)
Deltid ( i forbindelse med barselsorlov* )
2287,- kr. for en deltids børnehaveplads + 65,- kr. til frugtordning.
2838,- kr. for en deldtids vuggestueplads + 80,- kr. til frugtordning.
Betaling foregår månedsvis forud.
Juli er betalingsfri.
Deltidsplads: Så længe at én af jer som forældre afholder fravær i forbindelse med barselsloven, har I mulighed for at søge deltidsplads til de børn der enten går i vuggestue eller børnehave. Du kan se mere om retningslinjer og ansøgning om deltidsplads på www.hedensted.dk.
Med deltidsplads kan du vælge følgende: 5 dages uge: 8.00-14.00 eller 8.30-14.30 4 dages uge: 8.00-15.30 eller 8.30-16.00 og fri om fredagen
I særlige tilfælde vil der være mulighed for ændring af fridag, hvis behovet opstår.
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vi behandler som institution en række personoplysninger, der er nødvendig for driften og økonomien af institutionen. Vi har derfor denne privatlivspolitik, der kort fortæller dig, hvordan vi behandler personoplysninger til sikring af en fair og gennemsigtig behandling. Gennemgående for vores databehandling er, at vi kun behandler personoplysninger til bestemte formål og ud fra berettigede (legitime) interesser. Vi behandler kun personoplysninger, der er relevante og nødvendige til opfyldelse af de angivne formål, og vi sletter dine oplysninger, når de ikke længere er nødvendige. Type af persondata og formål Barnets stamdata (CPR, navn, adresse, sprog, forældre, nationalitet) og forældre/kontaktpersoners stamdata (navn, adresse, email, telefon nr.) Formålet med stamdata på barn og forældre/kontaktperson er at sikre kommunikationen med hjemmet. Dernæst er det ift. kommunikation med kommunen ang. barnets institutionsplads Barnets helbredsoplysninger (allergier, medicin, kosthensyn og læge). Formålet med helbredsoplysninger er at pædagoger har viden om og kan reagere på evt. særlige hensyn barnet måtte have Portrætfoto af barnet, samt hverdagsbilleder fra institutionen. Portrætfoto anvendes i Famly som visuel identifikation af barnet (bl.a. ved check-in) og ved barnets garderobe og plads ved bordet på stuen. Hverdagsbilleder tjener som stemningsbilleder til forældre og som pædagogisk dokumentation. Pædagogiske evalueringer Det pædagogisk personale holder møder med forældre omkring barnet og udarbejder i den forbindelse evalueringer/dokumenter som udgangspunkt for samtalerne. Indsamling og opbevaring af oplysninger Alle personoplysninger på dig og dine børn er samlet i intra-systemet Famly.co. Det er udviklet i Danmark og lever op til de nye krav omkring sikkerhed. Famly fungerer som databehandler for Bøgehaven. Oplysninger skrives ind i Famly enten af leder/pædagog ud fra dialog med forældre (f.eks. ved indskrivning) eller indtastes af forældre selv via forældre-login (fx uddybende helbredsoplysninger, profilbillede på barn, osv). Forældre vil via Famly blive bedt om at give/nægte samtykke til f.eks. anvendelse af billeder hvor barnet indgår til markedsføring.
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.